امنیت وب سایتامنیت وردپرسپلاگین های امنیتی

معرفی و مقایسه ۶ افزونه امنیتی وردپرس برای محافظت از وب سایت شما

پارس وی دی اس

آیا به دنبال بهترین افزونه امنیتی وردپرس هستید؟

یک افزونه امنیتی وردپرس از وب سایت شما در برابر بدافزارها، حملات brute-force و تلاش های هک محافظت می کند. افزونه های امنیتی برای جلوگیری از حملات و ارائه گزارش های امنیتی کامل برای سایت وردپرس شما طراحی شده اند.

در این مقاله، برخی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را که می توانید برای محافظت از وب سایت خود استفاده کنید، به اشتراک می گذاریم

best-wordpress-security-plugins-compared

چرا از یک افزونه امنیتی وردپرس استفاده کنیم؟

میلیون‌ها وب‌سایت در هر زمانی در هفته به بدافزار آلوده می‌شوند. یک وب سایت به طور متوسط ​​روزانه 44 بار مورد حمله قرار می گیرد که شامل وب سایت های وردپرس و غیر وردپرس می شود.

یک نقض امنیتی در وب سایت شما می تواند آسیب جدی به کسب و کار شما وارد کند.

  • هکرها می توانند داده های شما یا داده های متعلق به کاربران و مشتریان شما را بدزدند.
  • یک وب‌سایت در معرض خطر می‌تواند برای توزیع کدهای مخرب بین کاربران ناآگاه و سایر وب‌سایت‌ها استفاده شود.
  • می‌توانید داده‌ها را از دست بدهید، دسترسی به وب‌سایت خود را از دست بدهید، قفل شوید یا داده‌هایتان گروگان نگه داشته شوند.
  • وب سایت شما ممکن است تخریب یا مخدوش شود و بر رتبه بندی SEO و شهرت برند شما تأثیر بگذارد.

هر زمان که بخواهید می توانید سایت وردپرس خود را از نظر نقض امنیتی اسکن کنید. با این حال، پاکسازی کردن یک سایت وردپرس هک شده بدون کمک حرفه ای می تواند برای کاربران غیر فنی دشوار باشد.

برای جلوگیری از هک شدن، باید بهترین شیوه های امنیتی را برای محافظت از وب سایت خود دنبال کنید. ما آنها را در یک راهنمای امنیت وردپرس گام به گام و آسان برای مبتدیان گردآوری کرده ایم.

یکی از مهم ترین مراحل برای ایمن سازی سایت وردپرس خود شروع به استفاده از افزونه امنیتی وردپرس است. این افزونه ها به شما کمک می کنند امنیت وردپرس را سخت تر کنید و در عین حال حملات brute force را در وب سایت خود مسدود کنید.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس و نحوه کمک آنها به محافظت از وب سایت خود بیندازیم.

توجه: فقط باید از یک افزونه از این لیست استفاده کنید. داشتن چندین افزونه فعال از این لیست می تواند منجر به باگ شود

۱. sucuri

افزونه امنیتی سوکوری برای وردپرس
افزونه امنیتی Sucuri

Sucuri پیشرو صنعت امنیت وردپرس است. این یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس در بازار است. آنها یک پلاگین رایگان اولیه Sucuri Security ارائه می دهند که به شما کمک می کند امنیت وردپرس را سخت تر کنید و وب سایت خود را برای تهدیدات رایج اسکن کنید.

اما ارزش واقعی در برنامه های پولی است که با بهترین محافظت از فایروال وردپرس ارائه می شود . فایروال به شما کمک می کند تا از دسترسی به وردپرس و حملات مخرب جلوگیری کنید.

فایروال وب سایت Sucuri ترافیک بد را حتی قبل از رسیدن به سرور شما فیلتر می کند. آنها همچنین محتوای ثابت را از سرورهای CDN خود ارائه می دهند.

جدا از امنیت، فایروال سطح DNS آنها با CDN عملکرد فوق العاده ای را به شما می دهد و سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد.

مهمتر از همه، آنها پیشنهاد می کنند که سایت وردپرس شما را در صورت تحت تأثیر بدافزار بدون هزینه اضافی پاکسازی کنند. حتی می‌توانید وب‌سایتی را که قبلاً تحت تأثیر بدافزار قرار گرفته است، بگیرید و آنها آن را برای شما پاکسازی می‌کنند.

ما از Sucuri در تمام وب سایت های خود استفاده می کنیم. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Sucuri ما را ببینید تا بدانید چگونه به ما در محافظت از وب‌سایت‌هایمان کمک کرد.

2. Wordfence

افزونه امنیتی wordfence

Wordfence یکی دیگر از افزونه های امنیتی محبوب وردپرس است. آنها یک نسخه رایگان از افزونه خود را ارائه می دهند که همراه با یک اسکنر قدرتمند بدافزار، شناسایی سوء استفاده و ویژگی های ارزیابی تهدید است.

لایسنس مادام العمر افزونه وردفنس بی رقیب در امنیت وردپرس

برای مشاهده پیش نمایش، توضیحات بیشتر و سفارش لایسنس این افزونه کلیک کنید

این افزونه به طور خودکار وب سایت شما را برای تهدیدات رایج اسکن می کند، اما شما همچنین می توانید اسکن کامل را در هر زمان اجرا کنید. در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای از نقض امنیتی با دستورالعمل های مربوط به رفع آنها هشدار داده می شود.

Wordfence همچنین دارای یک فایروال داخلی وردپرس است. با این حال، این فایروال درست قبل از بارگیری وردپرس روی سرور شما اجرا می شود. این باعث می شود که کارایی آن کمتر از فایروال سطح DNS مانند Sucuri باشد.

برای دستورالعمل های کامل، راهنمای ما در مورد نحوه نصب و راه اندازی Wordfence Security در وردپرس را ببینید .

3. امنیت iThemes

افزونه امنیتی iThemes Security Pro

iThemes Security یک افزونه امنیتی وردپرس از افرادی است که در پشت پلاگین محبوب BackupBuddy هستند . مانند همه محصولات آنها، iThemes Security یک رابط کاربری خوب و تمیز با گزینه های زیادی ارائه می دهد.

لایسنس مادام العمر افزونه امنیتی IThemes Security Pro

برای مشاهده پیش نمایش، توضیحات بیشتر و سفارش لایسنس این افزونه کلیک کنید

آن را با بررسی یکپارچگی فایل، سخت شدن امنیت، محدودیت تلاش برای ورود به سیستم، اجرای رمز عبور قوی، تشخیص 404، حفاظت از نیروی brute force و موارد دیگر همراه است.

امنیت iThemes شامل فایروال وب سایت نمی شود. همچنین شامل اسکنر بدافزار خودش نمی شود و از اسکنر بدافزار Sitecheck Sucuri استفاده می کند.

4. All In One WP Security

افزونه امنیتی All In One WP Security

All in One WordPress Security یک افزونه قدرتمند ممیزی، نظارت و فایروال امنیت وردپرس است. این به شما امکان می دهد تا به راحتی بهترین شیوه های امنیتی وردپرس را در وب سایت خود اعمال کنید.

لایسنس مادام العمر افزونه امنیتی AIOS

برای مشاهده پیش نمایش، توضیحات بیشتر و سفارش لایسنس این افزونه کلیک کنید

دارای ویژگی هایی مانند قفل ورود به سیستم برای جلوگیری از حملات brute force، فیلتر IP ، نظارت بر یکپارچگی فایل، نظارت بر حساب کاربری، اسکن الگوهای مشکوک تزریق پایگاه داده و موارد دیگر است.

همچنین دارای یک فایروال پایه وب سایت است که می تواند الگوهای رایج را شناسایی کرده و آنها را برای شما مسدود کند. با این حال، خیلی کارآمد نیست و اغلب از شما خواسته می شود IP های مشکوک را به صورت دستی در لیست سیاه قرار دهید.

5. افزونه امنیتی Anti-Malware Security

افزونه Anti-Malware Security

Anti-Malware Security یک افزونه ضد بدافزار و امنیتی وردپرس عالی و مفید است. این افزونه دارای تعاریف فعالانه ای است که به آن کمک می کند رایج ترین تهدیدها را پیدا کند.

اسکنر بدافزار آن به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام فایل ها و پوشه های موجود در سایت وردپرس خود را برای کدهای مخرب، درهای پشتی ، بدافزارها و دیگر الگوهای شناخته شده حملات مخرب اسکن کنید.

این افزونه از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری رایگان در وب‌سایت افزونه ایجاد کنید تا به آخرین تعاریف دسترسی داشته باشید و برخی از ویژگی‌های ممتاز مانند پیشگیری از brute force را دریافت کنید. این افزونه همچنین وب سایت های توسعه دهندگان را فرا می خواند تا به دنبال تعاریف به روز شوند.

در حالی که این افزونه آزمایشات کاملی را انجام می دهد، اغلب موارد مثبت کاذب زیادی را نشان می دهد. تطبیق هر یک با فایل منبع کار بسیار زیادی است.

6. افزونه امنیتی WPScan

افزونه امنیتی WPScan

WPScan یک افزونه امنیتی منحصر به فرد وردپرس است زیرا از پایگاه داده آسیب پذیری وردپرس خود که به صورت دستی تنظیم شده است استفاده می کند که روزانه توسط متخصصان امنیت وردپرس و اعضای انجمن اختصاص داده شده به روز می شود.

آنها سایت شما را برای بیش از 21000 آسیب پذیری امنیتی در افزونه ها ، تم ها و نرم افزار اصلی وردپرس اسکن می کنند.

می‌توانید اسکن‌های روزانه خودکار را برنامه‌ریزی کنید و اعلان‌های ایمیلی از نتایج را دریافت کنید. آنها یک API امنیتی رایگان دارند که برای اکثر وب سایت ها مناسب است، اما اگر سایت بزرگتری دارید و از افزونه های زیادی استفاده می کنید، می توانید به برنامه پولی ارتقا دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه امنیتی وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس و راهنمای نهایی برای افزایش سرعت و عملکرد وردپرس را ببینید .

پارس وی دی اس
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا